11 december - knivsta's stolthet

allt du sa, var det bara en lögn ?
vaknade i dag & inte på bästa humör ..
åkte buss t skolan (för första gången)
skolan .. piss tråkig ..
jag har tur som har min bästavän, linus, lisa, maddis, avand & alla !!!!!
efter skolan gick jag, lisa, viktor, linus & fjonkiiis ner t panorama.
vi va där ganskaaaaaaaaa lääääänge :)
sen gick jag viktoria & avand till typ video.
sen gick jag hem till allex vid 4, vi kolla på film & massa .
micke kom en lite stund oxå .
sen gick jag & alex ner t ica igen vid 7-8 ?
senare kom typ nicke,micke,lisa,felix,schaffert, lillebror & bobba :)
sen drog ALLA.
så jag och nicklas olsson stod & prata massa, skulle hängt med han hem en stund,
men mamma kom & hämtade mej innan hon åkte till stallet vid 11 ..
sen äre så att Erik vann idol i går & det viste jag att han skulle göra :*
"Knivsta's stolthet!"

tilda va lite gay & hejjade på calle och vi smsade innan finalen va över, hahah .

tessh: kollar du på idol ? :)<3
tilda: ah, vem hejjar du på ? :D<3
tessh: eh erik så klart, dudå ? :)<3
tilda: calle :)<3
tessh: hahaha, tilda han suger, han röker på ! :)<3
tilda: det e bra :)<3
tessh: haha sötnos, erik vinner !! :)<3
tilda: nej .. calle e bättre !
tessh: haha, tilda du vet att jag alltid får som jag vill ! :)<3
tilda: inte alltid ! :)<3
tessh: haha jo ! :)
tilda: calle e bättre!
tessh: haha nej, ändå fett kul om vi alla hade vart där & jag hade hejjat på erik & ni på calle, så hade erik vunnit ! :D<3
tida: jag svär, vi hade börjat bråka! :P<3
tessh: haha jaa :)<3
tilda 3 min efter: erik vann ..
tessh: HAHA, ERIK ÄR BÄST!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3
tilda: ne calle är ändå bäst !
tessh: haha, sötnos ! sa jag inte att jag alltid fick som jag ville ? :D
tilda: jo .... men calle e ändå bäst !

hahaah, jag saknar dej tilda, jag ser framför mej hur det hade vart om
vi inte hade smsat, utan stått & sagt t till varandra. jag saknar dej lillskit !

I morgon är det lördag & gud vad jag är glad :D
(jag saknar basen.. bilden e lite söt på mej (aa) <3)


Puss // Therese Ohlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahahahahaha jag saknar dej också !

i <3 calle

2009-12-14 @ 16:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0