7 augusti - fyllon

idag vaknade jag vid 10 tror jag, då ringde madde & sa att hon va här om 10 min .. & jag kunde inte somna om heller, för mamma städade som en jude .... aja, madde kom & vi typ sov 2 timmar fast mamma städade & hadde musiken på högsta volym .. aja, tillslut gick det inte att äns försöka sova, så vi gick upp & åt frulle, & gjorde typ värkligen ingenting under hela dagen. sen vid 7 drog mamma t stan, då gick jag & madde ner t ica & va där ett tag. ah som sagt, vi e blonda & dumma i huvudet, så vi gick t mitt stall, & de va ganska jävla lååångt !! haha, aja. när vi kom dit hälsa vi på saldie älskling, sen ringde walle(?) & sa att alex & biffen skulle komma & hämta oss, så vi gick hem t viktor för de tog sån jävla tid för dom, haha :) aja, sen åkte vi t nean, där resten av folket var & som sagt, dom va inte nycktra nån av dom tror jag, hahahahha. aja, satt där typ hela kvällen, mysmys. sen åkte vi hem t viktor & va där tills halv 3. & jag tuckte dom va elaka när dom mobba dom blinda, men de va sjukt kul . haha . aja, jag fick skjuss t centrum av biffen. sen gick jag & madde hem med mamma som vi hitta i en buske med körsbär, hahahahha. när vi kom hem typ somnade vi på dirren !



madde & jag på väg t stallet :))


hahahaha, viktor & alex :))

haha, ah nån full typ .. :))

moppppppppppar :))))))

haha, rasta farmor xD

puss// t'

Kommentarer
Postat av: lillskit <3

dendär rastamormor såg jag & evelina på stan för några dagar sen :o :o:o:o <333

2009-08-08 @ 14:46:37
Postat av: tessh :))

hahaha, vi garva ihjäl oss när vi såg henne i tidningen xDD<33

2009-08-08 @ 18:12:44
URL: http://theresseohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0