30 juli - stan med natta,billy & nisse

ah som sagt, jag somnade kl 6 i morrse, för då hade vi fått alla i säng & ah allting .. sen kl 8 på morgonen kom enqvist in & ropar, NU SKA FOLKET UPP !! jag va inte specielt glad .. men men, elli & tilda gick hem . jag enqvist & pontus gick t donken & åt frulle, medans wiki & natta sov .. jag vet inte hur mkt mat jag åt, men ah . haha . vi gick tbx & jag vilade lite i soffan, sen skicka vi ut killarna, så gick jag & natta hem t henne & färgade hennes hår . de blev lite ljusare i alla fall .. haha, sen sprang vi t bussen & åkte ner t stan . träffade billy & nisse . så vi gick t bibblan fär natta skulle hämta sin bok, sen gick vi runt massa på stan. sen skulle nisse & billy hem, & billy somnade i busskuren , sötnos :) hihi , när deras buss kom, gick jag & natta t våran buss & åkte t årsta & träffa madde. så vi gick t lo tror jag  ? minns inte, men men  .. jag va i alla fall med  dom . sen på kvällen träffa jag elli & tilda , striven . men elli & tilda skulle "hem", aja, jag va med björn & striven, vi gick först hem t björn & lämna hans ggrejjer, sen gick vi hem t striven för han skulle duscha, sen träffa vi gurra & albrekt, så gick vi t lo. hahahahahaha. ah i alla fall, vid helv 12 gick jag & striven t bussen. så när vi kom hem duschade jag, sen gick vi & lag oss. mys .
på bild : 1 - billy,jag&nisse  2 - billy&jag  3 - nisse&jag



puss// t'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0