3 augusti - knivsta

hejhopp i dag har jag vart hos mamma, vaknade vi 2 nån gång när pappa ringde. sen gick jag upp & åt, sen gick jag ut & solade, blev lite brun :) satt i solen t mamma kom hem vid 6 , så vi gjorde mat sen åkte vi t stallet. jag red & min polle e helt underbar !!!!! :) som sagt, hon e lite extra !! efter ritten haha tvättade jag henne :) sen åkte jag & mamma hem, då vare bara & duscha av sej, sminka sej & ah etc. sen gick jag t slotten & väntade på oliver, då ringde billy :D aja, sen åkte jag med oliver t statoil & träffa typ alex,viktor (?) haha, ah sen kom de andra, nea & nån jag inte vet va han heter, haha. sen skjussa oliver hem mej. nu har jag duschat, igen & ska försöka sova ? kanske..
btw, jag älskar dej madeleine syster holmgren <3


puss// t'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0