29 juli - röjj i årsta med basen & snyggingarna ..

hejhej, dagen började med att jag & mamam åkte t stallet med dom sista prylarna. sen lämnade mamma av mej på stan, så jag gick & träffade tilda,evelina & elin, har väääärkligen saknat er bruuudar !! vi gick på stna & shoppa en del, jag va tvungen att köpa kläder att ha på mej t kvällen.. :) haha i alla fall, lite senare kom elli som jag oxå hade saknat en jävla massa.. vi gick ner t darkwell för hon ska pierca sej .. :) haha, men i alal fall, vi gick & träffade michelle, & väntade på pajhan /stavning?) haha, aja, jag michelle & elli åkte i alla fall t gränby & fick godis av pajhan :) aja, michelle åkte hem & jag & elli gick t årsta & träffa madde syyyster. sen kom tilda tror jag, haha, men i alla fall, vi gick t lo & väntade på resten, men dom va i lägenheten, så vi gick dit, & där va wiki,natta,betty,johana,jessica,enqvist,simpsson,torwid,philip,pontus & andra .. aja, vi kunde inte vara kvar där, si vi gick hem t simpsson&torwid, haha. aja, så började vi festa, vi va väl där typ hela kvällen, men sen skulle folket hem, så då gick vi med madde t hennes syster som va vid kyrkan, sen gick vi oxå t lägenheten, hahaha VIKTOR SPYFLUGAN !! haha, aja, tack för kvällen, den va BÄST fan ! & som jag & viktor sa, de här MÅSTE göras om ! right ?
på bild : 1 - madde,nån ? , jag  & wiki  2 - torwid & wiki  3 - enqvist & pontus  4 - enqvist

 
 
puss// t'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0