2 augusti - städat stallet

hejdopp, jag vakna hos billy vid 12 eller nåt i dag. så vi åkte t robin & hämtade mina skor & väska som jag tydligen inte fick med mej hem t han, hihi (aa) aja, sen åkte vi hem t han & åt frulle.. efter de så åkte vi moppe haha, typ i våla "centrum" xd aja, sen kom min buss & jag åkte hem, så va hemma vid 4 .. då somade jag på dirren, haha. sen ringde billy & väckte mej, & då åt jag. sen gick jag ut i stallet i rasbo & hjälpte till & städa lite, men jag började må illa så gick in & lag mej igen. tills billy ringde & väckte mej IGEN ! haha, aja, sen packade jag & åkte med mamma t stallet i knivsta, på vägen dit ringde billy en gång till, fast då åkte han moppe så man hörde inget :) aja, när vi kom t stallet hälsade ja på min älskade polle, sen fixade jag en massa istallet, så ringde billy igen. fast min mobil dog typ efter ett tag, så de blev inge mer pratande med han den dagen :( aja, sen åkte vi hem & åt, sen somnade jag.


puss// t'

Kommentarer
Postat av: billy

hahahahaha förlåt om jag var drug :P

2009-08-04 @ 22:13:36
Postat av: tessh :))

haha lunt :)

2009-08-05 @ 03:27:44
URL: http://theresseohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0