18 augusti - skolstart ...

hejhopp :))
i dag gick jag upp 6 !
aja, duschade, åt sen åkte jag & mamma t skolan :))
jag träffa yvonne som va sjuukt efterlängntad :)))
sen michelle,fanny,linn,amanda, rana & allt & alla jag inte träffat på lovet :))
aja, hadee typ mentorstid, fick 100 papper !! :/
aja, sen typ lunch :) blää :))
sen liten "lektion" igen ..
sen skulel jag & madde t hemme & det började spöööö regna !!
ah men på vägen t henne träffa jag på tilda, så prata med henne tills madde kom tbx :))
i alla fall, madde åkte sthlms tåget t knivsta & jag upptåget :)
träffa oliver,vikotr & markus på biblan :)
sen kom biffen, nean, walle, adde, lisa, emma, viktoria typ , glömt nån ??
aja, vi gick t tunman skolan, sen kom felix oxå :))
´madde åkte hem, sen kom mamma & hämtade mej :))
vi åkte hem & åt mat :))
sen vidare t stallet på stallmöte :))
viktor kom dit & sa hej t mej oxå :))))))
sen åkte vi hem vid 10, sjukt jobbigt !!
nu ska jag smsa som en jävla fucking jude !
sen ska jag sova !
EN VÄLDIGT SPECIEL PERSON GJORDE MIN DAG !!! <33


amanda , maddde & tessh :))

emma, biffen, lisa & nean :))

hahaha, oliver lär vara född med nåt fel :)))

puss// t'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0