17 augusti - sista dagen på sommarlovet !!

ah som sagt, i dag var det då sista daagen på mitt underbara sommarlov !
så jag vill börja med att tacka alla sjukt underbara mäniskor som jag delat den med !
speciela saker jag inte kommer glömma från i sommras,
sundsvall, mitt födelsedags firande i näset, kryssningarna med bästavän, midsommras i björklinge, tomas, grönan med bråde brudarna & knivsta, v-ås, evelina när vi bada necka i knivsta, med michelle - fortsätt sug, festen den 17;de juli, alla underbara dagar med madde syster, raggarfesten på åland, östervåla va oxå sjukt roooligt, som sagt ALLA ni i knivsta, alla mysiga ute kvällar, när vi låg på parkeringen på statoil & kollade på stjärnfallen, kvällarna hos nean, nere vid ica, i särsta, ALLT ! alla mysiga ritter med min underbara polle , sen det absolut bästa på hela sommarlovet då så klart MANTORP !!!!! & så mkt mkt mkt mera självklart !!

aja, i dag vaknade jag vid 2 :)
åt & sen fixa mej :))
gick ner t ica & vänta på adde :)
pkte t walle :))
sen tbx t station & vänta på tåget t uppsala :)
där va oxå linus, felix, lisa typ :))
sen kom adde & nicke efter :))
vi tog tåget i stan, träffa michelle :)
sen började det värkligen spöööö regna !!
aja, sprang t forum :))
träffa bland annat emma,jessica & evelina :))
sen började regnet ta av :)
då kom oliver & nean :))
gick t lustgården, & träffa neans mamma, hon jobbar där ;))
sen gick vi t stadsbiblioteket, men typ alla drog utom jag viktor & linus :))
efter en stund gick vi t max :))
då kom gänget igen :))
sen kom tilda min efterlängtade lillskit !!!!!!!!! :))
aja, vi typ gick runt :))
sen åkte vi med tåget hem, & oliver hadde ganska roligt med allt han hitta i min väska x))
aja, kom t knivsta :))
gick in på ica med oliver & träffa felicia & hans mamma :))
sen kom felix, lisa & vikotr :)
sen skjussa viktor mej t skolan :))
satt där typ ett tag :))
sen skjussa han hem mej, jag åt, sen kom han & hämtade mej :))
lägg på minnet att han är den första som vart hem t mej ;))
aja, sen har vi suttit nere vid skolan hela kvällen typ :))
sen blev det bara jag palaic, viktor & adde kvar :))
vi körde sanning eller konsikvens (Stavning?)
haha, förlåt om jag skriver mkt, men ah :))))))))))))
aja, sen åtkte viktor hem, så jag adde & palaic fortsatte köra :))
fast bara med sanning, jag höll på DÖ !!! :)
aja, sen skjussa adde hem mej, så har jag suttit här :))
jag måste bara lägga t att den här kvällen kmr jag minnas !!
glömmer aldriiiiiigt !! :))


i väntan på tåget :))

.., felix,lisa,linus,nean,oliver,adde,nicke,walle & viktor :))<3
bara alex & palaic som saknas ..

haha, som sagt, bilden talar !! :))

hahahaha, ah du ... alex, adde palaic :))

tessh - viktor :)))

puss// t'

Kommentarer
Postat av: sarraa

vilken viktor , efternamn ?

2009-08-18 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0