13 augusti - therese ann-isabella norman

haha, vakna hos oliver i dag :)
walle skjussa hem mej, så duschade & fixa mej :)
sen gick jag ner t ica & va med typ oliver & alex :)
sen kom viktor & skjussade först alex t nean :)
då gick oliver & köpte en ros t mej :''')))))
sen kom viktor tbx & hämtade mej & skjussade mej t nean :)
sen kom han med oliver :)
det började regna som satan, vi typ kolla på tv :)
sen efter typ 100 år kom biffen & walle :))
dom va lagom gulliga :)
jag & alex gifte oss, haha :))
efter en stund kom robin oxå :)
ah, kvällen slutade med att walle & biffen körde i diket :))
& jag sov hos oliver :)
han rita på min rygg & de blev sjukt fint !! :))


hahaha, walle & alex :))

puss// t'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0