12 augusti - skogsmullar

ah de va som sagt länge sen jag bloggade, så kmr inte ihåg när jag vaknade & allt ..
men i alla fall så va jag med folket, vi satt typ utanför ica & hadde vindruve krig :)
sen blev de särsta, typ va vid dagiset :)
så skulle nean hem, så va med dom andra vid särsta badet, jag ale & walle gömde oss i skogen, sen smög vi på dom andra, haha ganska jävla misslyckade :)
min tele dog :)
vi åkte t statoil & va där ett bra tag, så kom lillebror :)
sen åkte vi t oliver & han åkte hem :)


haha, viktor jagar vindruvor :))

oliver & linus :))

haha, oliver & alex på dagiset :))

haha, oliver alex & viktor :))

hahahahhaha, alex vid särsta badet x))

alex & viktor :))

puss// t'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0