1 augusti - östervåla

idag vaknade jag vid 9 & gick ut & tvättade & borstade min polle, sen åke jag med jonna & mamma t jonnas nya stall & lämnade hennes polle. sen åkte jag & mamma hem & hämtade våra pollar & åkte med dom t knivsta, dom stiivdes värkligen ! sen åkte vi t stan, & mamma lämnad av mej vid brantan, jag träffade jag linnea & hannes, de känns som de va 10 år sen jag träffade henne .. men men, sen gick jag ner t stan & träffade billy på bk, sen gick vi t station & åkte t våla. när vi kom fram åkte vi hem t han & jag sminkade mej, sen åkte vi moppe hem t robin, & där va oxå nisse,john,markus,johanna,lia,robin & sen kom ella. vi satt väl & prata dett tag. sen skulle billy bada, haha. senare på kvällen gick vi t skogsvallen, hahahaa, jag & lia kröp in fast man kom in gratis, HAHAHA ! sen kom resten in, men de va inge kul där så vi gick t robin igen. haha, jag & billy badade. sen har jag väldiga minnes luckor under kvällen eller om de va natt. hahaha. i alla fall, tack alla för en sjukt rolig kväll.
på bild : 1 - världens finaste johanna & lia  2 - markus,billy & jag  3 - ella sötnos  4 - markus,robin,ella,lia,jag & john haha  5 - jag & nisse







puss// t'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0